13 October 2011

Sumbangan Anda Untuk TLC Promise Me - For the Children of Rumah Aman

Khidmat Pesanan Masyarakat dari Nuffnang

Nuffnang, Churp Churp dan Milkadeal telah berbesar hati untuk mengumpulkan RM 20,000 untuk Rumah Aman, yang mana sumbangan tersebut diperlukan untuk memperbaiki keadaan rumah, membuat pendawaian semula elektrik yang telah berusia lebih 15 tahun dan sistem pemutus litar ke bumi sebagai sebahagian dari kempen syarikat Nuffnang iaitu Truly Loving, Promise Me. Untuk keterangan lanjut boleh click disini.

Jumlah sumbangan mungkin kelihatan banyak namun pihak Nuffnang percaya ia boleh dilakukan dengan sokongan anda semua. Sumbangan juga boleh dilakukan oleh pemilik akaun Nuffnang yang mana telah mengumpulkan kredit. Cuma log in dan click sini

Kata-kata dari nuffnang..penganjur program derma ini..

"Kami dahului dengan ucapan terima kasih atas sumbangan anda"

Antara medium yang boleh anda salurkan derma adalah:-

- Via Maybank2U
Sumbangan derma secara terus ke Rumah Aman (Shah Alam) melalui no akaun 562106720433:
"Nuffnang TLC Promise Me S2". Sila hantar screenshot pemindahan wang sumbangan anda ke tlcpromiseme@nuffnang.com selepas membuat sumbangan supaya pihak Nuffnang dapat membuat pengesahan dan mengatur resit untuk pengecualian cukai yang akan dihantar terus kepada anda!

- Mengambil/Membeli Churpie
Anda sukakan maskot Churp Churp yang comel? Anda boleh mendapatkannya satu sekarang dari Churp Churp, dan kesemua hasil keuntungan jualan Churpies akan terus disalurkan ke Promise Me pledge juga! Click sini untuk keterangan lanjut.

Jika anda ada sebarang pertanyaan, sila berhubung dengan kami di Help dan kami akan membantu anda secepat mungkin.

1 comment:

  1. bagud jugak NN buat gitu. At least, pendapatan yg kita dpt dr NN tu, kita leh sama2 kongsi dgn anak2 yg x bernasib baik tu kan..

    ReplyDelete